Bikini Biustonosze z majtkami
Bluzki Koszulki Koszulki z majtkami Peniuary
Body Gorsety Gorsety z majtkami Gorsety lateksowe Bodystocking
Figi Stringi Szorty
Kabaretki Legginsy Pasy do pończoch Podwiązki Rajstopy Pończochy Pończochy Spodnie
Kombinezony Mini spódniczki Mini sukienki Prześwitująca bielizna Przebrania Topy z majtkami Sukienki
Damskie Męskie
Klapki Kozaki Pantofle Półbuty Sandałki
Maski Peruki Rękawiczki Nakrycia głowy Szale i welony Wkładki silikonowe
Laka Latex Skóra
Koszulki Bokserki Slipy Stringi
Producent
Rozmiar
Kolor
Szukany produkt
VENUS-Najczęściej zadawane pytania

Informacje
FAQ Zamówienia Tabela rozmiarów Regulamin Karta rabatowa Koszt wysyłki Termin dostawy Płatności
Grupa Lamirex
Aktualności O firmie Hurt Reportaż w TV Napisali o nas
Sklepy
Gdańsk - Starówka Gdańsk - Wrzeszcz Gdynia Elbląg Poznań Łódź

VENUS-Najczęściej zadawane pytania

W celu lepszej współpracy przedstawiamy Państwu odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Mamy nadzieję, że będą pomocne przy rozwiązywaniu niektórych problemów. W razie wszelkich wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: sklep@venus.net.pl oraz pod numerami telefonów: 22 250 00 25.

Czy mogę otrzymać fakturę za dokonany zakup?
Tak, istnieje możliwość wystawienia faktury do zakupu. W tym celu należy napisać do nas e-mail lub umieścić informacje w polu Uwagi w formularzu zamówienia.

Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?
Numer konta podany na zamówieniu jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli wybrane towary mają zostać wysłane do dwóch różnych osób to trzeba złożyć dwa zamówienia.

Jak szukać interesujący mnie produkt?
Wszystkie produkty zostały pogrupowane i umieszczone w liście kategorii znajdującej się w górnej lub lewej części strony. Produkt można odnaleźć również korzystając z wyszukiwarki umiejscowionej w górnym-prawym rogu strony. Wpisujemy tam nazwę lub kod interesującego nas towaru.

Czy muszę mieć konto żeby złożyć zamówienie?
Nie. W naszym sklepie można zamówić towar również bez rejestracji. Dane osobowe Klienta są wtedy wykorzystane tylko do realizacji danego zamówienia.

Gdzie mogę znaleźć dokładne wymiary produktów?
Wymiary bielizny, odzieży i butów dostępne są w zakładce "Tabela rozmiarów".

W jakim terminie mogę dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Klienci mają prawo do odstąpienia od zawartej umowy kupna bez podania przyczyny w terminie 10 dni licząc od daty dostarczenia towaru do Klienta. Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym (zapieczętowanym). Koszt przesyłki pokrywa Klient.

Czy kartę rabatową mogę wykorzystać w sklepie stacjonarnym?
Tak, karty rabatowe mogą być realizowane w naszych sklepach stacjonarnych oraz internetowych.

Co oznacza odbiór paczki "poste restante"?
Odbiór paczki "poste restante" to możliwość odbioru paczki we wskazanym przez Państwa Urzędzie Pocztowym. W tym celu należy nas o tym poinformować e-mailem lub wpisując informację w polu Uwagi w formularzu zamówienia.

Jak zapakowane są wysłane produkty?
Wszystkie nasze paczki są w pełni dyskretne, zapakowane w zwykły szary kartonik, szary papier lub kopertę bąbelkową, bez loga, napisów typ sex-shop, czy jakichkolwiek innych oznaczeń wskazujących na rodzaj zawartości.

Gdzie znajdę numer rachunku bankowego na który dokonać mam opłaty?
Numer rachunku bankowego znajduje się w zakładce "Płatności" oraz jest wysyłany e-mailem potwierdzającym złożenie zamówienia.

Jak wygląda procedura reklamacyjna?
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. Zgodnie z polskim ustawodawstwem towary przecenione oraz przedmioty osobistego użytku nie podlegają zwrotowi. Wszystkie inne przypadki rozpatrywane są przez nas w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego wraz z produktem i dowodem zakupu.

Co składa się na czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia to czas oczekiwania na produkt przesyłany do nas od producenta oraz czas wysyłki Pocztą Polską bądź firmą kurierską do Państwa.

Czy mogę wysłać zamówione produkty jako prezent na inny adres?
Tak, zamówione produkty mogą zostać wysłane jako prezent. Wystarczy w okienku Uwagi wpisać dane i adres obdarowanej osoby. W tym przypadku opłata za pobraniem jest niemożliwa.

Nie działa kod rabatowy z karty? Co mam zrobić?
W tej sytuacji należy sprawdzić czy podany kod wpisany został poprawnie i co ważne bez odstępów.
 
 
 
 

 

sklep BDSMsklep z butamisklep z bieliznąSexshop Venusgay sex shop NeomenPenimed - powiększanie i erekcjaLamirex - strona firmowa